محصولات, هیتر

انواع هیتر آسانسوری با بهترین قیمت 100% تضمین کیفیت و 2 سال گارانتی بی قید و شرط

هیتر

 

تولید انواع هیتر های آسانسوری با 2 سال گارانتی بی قید و شرط و تضمین کیفیت در آسیا هیدرولیک


آسانسورهای هیدرولیک هیتر یا گرمکن دارند.هیترهاکمک میکنند که درمناطق سرد کوهستانی دمای روغن پایین نرود و سیستم برای استارت با مشکل مواجه نشود. یکی از راه های گرم نگه داشتن روغن، بخاری های مخزن داخل مخازن روغن آسانسورهای هیدرولیک است. آنها روغن را گرم ورقیق می کنند تا از شروع سخت و عملکرد نامناسب جلوگیری کنند.

هیترها روغن هیدرولیک را در آسانسور شما با یک ترموستات داخلی و ثابت در دمای دائمی گرم نگه می دارند.آیا آسانسورها گرم می شوند؟ تجهیزات اصلی تولید گرما در اتاق ماشین، موتور دستگاه آسانسور است که کابین آسانسور را از طریق چندین طناب فولادی بالا و پایین می برد و کنترلر(تابلو فرمان).و تابلو فرمان باید در پاارمتر های مناسب و مشخص دما کار کند.

هیتر

 درمورد گرم شدن بیش از حد آسانسور باید بگوییم که اینطور نیست. یک اتاق ماشین آسانسور که خیلی گرم است می تواند خطراتی ایجاد کند و نیاز به تعمیرات مکرر داشته باشد—تجهیزات می توانند بیش از حد گرم شوند و باعث از دست رفتن قابلیت اطمینان تجهیزات شوند. اتاق‌های آسانسور وقتی هوا گرم‌تر است، معمولاً گرم می‌شوند.اکثر سازندگان آسانسور حداکثر دمای محیط اتاق ماشین را مشخص می کنند که باید توسط سیستم های تهویه و هوارسانی ساختمان حفظ شود.هوای سرد بر آسانسور تأثیر می گذارد؟ برای آسانسورهای کششی، هوای سرد می تواند بر قطعات مکانیکی دستگاه از جمله ریل های خشک تأثیر بگذارد. آسانسور ممکن است به دلیل عدم روغن کاری روی ریل های راهنمای فولادی شروع به ایجاد صدای خش دار کند.

 

بازگشت به لیست