مقالات

برنامه ریزی برای نوسازی آسانسور

برنامه ریزی

چگونه برای نوسازی آسانسور برنامه ریزی کنیم؟

را نوسازی آسانسور مهم است؟

 

آسانسورها شبیه ماشینی هستند که در آن رانندگی می کنید، قطعات آن به مرور زمان بر اساس استفاده و محیط و پیشرفت های تکنولوژی فرسوده می شوند تا سواری بهتری برای مسافران فراهم کنند. در حالی که تعمیر و نگهداری پیشگیرانه باعث می شود تجهیزات در طول عمر آسانسور به طور ایمن کار کنند، در نهایت نیاز به تعویض دارند.

 

در این مقاله، ما شما را از طریق بهترین راه‌ها برای برنامه‌ریزی نوسازی آسانسور به منظور محافظت از سرمایه‌گذاری و حفظ رضایت کسانی که به آن در ساختمان خود متکی هستند، راهنمایی می‌کنیم.

نوسازی آسانسور چیست؟

 

طول عمر آسانسورها تقریباً بین 15 تا 20 سال است. بسته به سازنده، ممکن است در فواصل زمانی مختلف، برخی از قطعات منسوخ تلقی شوند. مدت زمانی که یک آسانسور می تواند به طور بهینه کار کند با شرایط مختلفی از جمله فرآیند تعمیر و نگهداری، شرایط محیطی که آسانسور تحت آن کار می کند، نوع و میزان استفاده آسانسور و فناوری نصب شده در آسانسور تعیین می شود.

 

نوسازی روشی بسیار کارآمد برای به روز رسانی برخی از اجزای تجهیزات، در حالی که از زیرساخت آسانسور موجود استفاده می کند. یک نوسازی به خوبی اجرا شده می تواند تضمین کند که آخرین فناوری در هر آسانسوری نصب شده است، مهم نیست که نصب اصلی چقدر قدیمی باشد.

ر برای نوسازی برنامه ریزی نکنید چه؟

 

توصیه نمی شود تا زمانی که یک مدرنیزاسیون قریب الوقوع است صبر کنید. به یاد داشته باشید که طول عمر آسانسورها معمولاً بین 15 تا 20 سال است. پس از این مدت، تجهیزات به طور حتم نیاز به نوسازی خواهند داشت. اگر ارتقاء به موقع برنامه ریزی و انجام نشود، آسانسور در معرض خطر بیشتری برای خاموش شدن قرار می گیرد که منجر به طولانی شدن زمان از کار افتادن تجهیزات می شود.

 

یک فرآیند نوسازی برنامه ریزی نشده می تواند طولانی و پرهزینه باشد، زیرا شامل عیب یابی تجهیزات، تهیه قطعات یدکی مورد نیاز برای نوسازی و زمان لازم برای نصب است. خرابی ایجاد شده توسط این فرآیند می تواند برای ساکنان و مستاجرین، به ویژه کسانی که تحرک کمتری دارند، بسیار ناخوشایند باشد.

 

نوسازی برنامه ریزی نشده نیز به دلیل شرایطی که تحت آن اعمال می شود، می تواند گران تر باشد. معمولاً این ارتقاها خارج از بودجه هستند و می توانند شامل یک سری فرآیندهای طولانی و کاهش دهنده باشند.

 

به همین دلایل، برای جلوگیری از هزینه های گزاف و ناراحتی کاربران، برنامه ریزی برای نوسازی آسانسور را از قبل توصیه می کنیم.

ا می توانم یک ارائه دهنده آسانسور با فرآیند مدرن سازی بسیار موثر پیدا کنم؟

 

اکثر شرکت های آسانسور سطحی از گزینه مدرن سازی را ارائه می دهند، اما ما به شدت توصیه می کنیم تحقیقات خود را انجام دهید زیرا تجربه و کیفیت برای موفقیت پروژه اساسی است. شما می‌خواهید یک ارائه‌دهنده استخدام کنید که بتواند دید کلی روشنی از تجهیزاتی که جایگزین می‌شوند، برنامه زمانی، هزینه‌های مرتبط و توصیه‌های سایر مشاغلی که در منطقه شما با نوع تجهیزات پیشنهادی انجام داده‌اند، به شما ارائه دهد.

مستر جک شرکتی است که به دلیل تعهد به ایمنی، کیفیت و اخلاق شناخته شده است – سه اصل ما. طرح نوسازی که دریافت خواهید کرد با توجه به نیازها و بودجه ساختمان شما سفارشی خواهد شد. تیم های خدماتی ما بهترین آموزش ها را در صنعت، تجربه در هر نوع آسانسور یا پله برقی دارند و دانش و ابزارهای فناوری را دارند که می توانند کار را با بودجه و در چارچوب زمانی شما

بازگشت به لیست