درب آسانسور

درب آسانسور:

 

دروازه: درب کابین آسانسور اغلب به عنوان دروازه شناخته می شود. در روزهای اولیه اینها به صورت تاشو در حال گسترش بودند و به همین دلیل دروازه نامیده می شدند. درهای کابین توسط یک موتور الکتریکی کار می کنند که به کنترل کننده آسانسور متصل است. موتور الکتریکی یک چرخ را می چرخاند که به یک بازوی فلزی بلند متصل است. بازوی فلزی به بازوی دیگری متصل است که به در وصل شده است. درب می تواند روی یک ریل فلزی به جلو و عقب بلغزد. بنابراین، هنگامی که آسانسور متوقف می شود، آنچه شما دارید اساساً دو در در هر فرود است: دروازه روی کابین و درب چاه آسانسور. درب فرود از سقوط افراد به داخل چاه و گیت (دری که با آسانسور سوار می شود) شما و خانواده تان را در داخل ایمن نگه می دارد.

درب آسانسور از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

  • سنسورهای ایمنی سنسورهای درب نصب شده در سیستم آسانسور شما برای ایمن نگه داشتن مردم و اموال شما کار می کنند. …
  • چراغ های هشدار
  • ابزارهای درهم تنیده
  • سوراخ کلید درب

چند نوع درب آسانسور وجود دارد؟

درب آسانسور دارای دو نوع عمده دستی و اتوماتیک می باشد. درب‌های دستی معمولاً به‌صورت دستی باز و بسته می‌شوند و درب‌های اتوماتیک نوع استاندارد درب‌هایی هستند که در آسانسورهای مدرن امروزی یافت می‌شوند که معمولاً توسط اپراتور درب کار می‌کنند.

درب های آسانسور چه مدت باز می مانند؟

دستگاه های بازگشایی باید حداقل 20 ثانیه موثر باقی بمانند، اما در بازگشایی مجدد، در صورت عدم مانع، لازم نیست برای این مدت زمان باز بمانند.درب آسانسور در 11 اکتبر1887 اختراع شد.درهای آسانسور از طریق یک سری اهرم و غلتک خودکار می شدند. الکساندر مایلز در 11 اکتبر 1887 حق اختراع خود را دریافت کرد (اختراع ایالات متحده 371207).

الکساندر مایلز، که در صنعت آسانسور مشارکت داشت، مخترع آفریقایی-آمریکایی اواخر قرن نوزدهم بود که از موانع نژادی در ایالات متحده فراتر رفت. مایلز، متولد دولوث، مینه سوتا، آسانسوری را طراحی کرد که قادر بود درهای خود و درهای چاه آسانسور را باز و بسته کند.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در حال بارگیری کپچا پلاس ...